Revenue Management

//Revenue Management
Revenue Management2019-10-17T14:22:24+02:00

Διαχείριση ΟΤΑ

Η διαχείριση των Οnline Travel Agent (όπως η Booking.com και η Expedia) και η συνεργασία μαζί τους είναι μια διαδικασία που απαιτεί χρόνο και τεχνογνωσία. Κάθε πρακτορείο έχει τις δικές του απαιτήσεις όταν εφαρμόζει τιμές και πολιτικές ξενοδοχείων, ειδικές προσφορές, διαδικασίες τιμολόγησης και πληρωμής.

Κάθε OΤΑ έχει τη δική του κατάταξη στα ξενοδοχεία, η οποία είναι καθοριστική για το αποτέλεσμα των πωλήσεων. Διασφαλίζουμε ότι οι τεχνικές δυνατότητες εφαρμόζονται σωστά και παρακολουθούνται συνεχώς. Τέλος, γνωρίζουμε παλιούς και νέους ΟΤΑ, μέσω των οποίων θα επιτύχουμε την κατάλληλη διανομή των πωλήσεων και κατά συνέπεια την ευρύτερη και ισχυρότερη προβολή του ξενοδοχείου στα B2C δίκτυα.

b2b sales

B2B πωλήσεις

Εκτός από τις κλασικές κρατήσεις B2C, όπου η κράτηση γίνεται μεταξύ του πελάτη και του ξενοδοχείου μέσω ΟΤΑ, υπάρχουν επίσης κανάλια πώλησης B2B, δηλαδή κρατήσεις από μεταπωλητές και χονδρεμπόρους. Γνωρίζουμε τα ισχυρότερα δίκτυα πωλήσεων που διανέμουν τις υπηρεσίες του ξενοδοχείου σε χιλιάδες μεγάλους και μικρούς τουριστικούς οργανισμούς. Είτε απευθύνονται σε συγκεκριμένες αγορές-στόχους, είτε εργάζονται σε παγκόσμιο επίπεδο, οποιαδήποτε συνεργασία αυτού του είδους συνδέει το ξενοδοχείο με ολόκληρο το δίκτυό τους.

Συμβόλαια

Οι παλαιές και οι νέες συνεργασίες αντιμετωπίζουν συχνά προβλήματα κατά τη διαδικασία υπογραφής συμβολαίου. Για εμάς κάθε ξενοδοχείο είναι μοναδικό, κάτι που δεν ισχύει αναγκαστικά για τους ΟΤΑ που θέλουν απλώς μια γρήγορη και νέα συνεργασία και ίσως να μην θέλουν να ξοδέψουν το κατάλληλο χρόνο και προσπάθεια. Στις συμβάσεις των OTA, οι οποίες συνήθως είναι αρκετές σελίδες, υπάρχουν όροι σχετικά με τα ποσοστά προμηθειών, τις "κρυφές" χρεώσεις, τις ημερομηνίες και τους τρόπους πληρωμής από τον πελάτη στο ξενοδοχείο. Έχοντας την εμπειρία των συμβολαίων και της τροποποίησης των όρων, πραγματοποιούμε όλη τη διαδικασία σύναψης συμβάσεων από την αρχική εκδήλωση ενδιαφέροντος έως τη διαπραγμάτευση και την προσαρμογή της για την καλύτερη εξυπηρέτηση των συμφερόντων του ξενοδοχείου.

Μεγιστοποίηση Εσόδων

Η διαχείριση της κερδοφορίας είναι ένα από τα πιο σημαντικά κομμάτια της στρατηγικής των πωλήσεων ενός ξενοδοχείου. Με βάση την έρευνα ανταγωνισμού προτείνουμε την κατάλληλη τιμολογιακή πολιτική ώστε να μεγιστοποιήσει το ξενοδοχείο τα κέρδη του.

Κατά τη διάρκεια της σεζόν ενδέχεται να υπάρχουν κενά δωμάτια ή να έχετε λάβει κρατήσεις σε πολύ χαμηλές τιμές, λόγω χαμηλής ανταγωνιστικότητας. Με τη συνεχή ανάλυση του ανταγωνισμού, τα δεδομένα της αγοράς και τη χρήση της τεχνολογίας μπορούμε να σχεδιάσουμε και να προτείνουμε τις οικονομικά αποδοτικότερες πολιτικές και να κατευθύνουμε τους επισκέπτες να κάνουν κράτηση στο ξενοδοχείο σας, στη σωστή τιμή και την κατάλληλη στιγμή.